Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Kooperativa

Kde vyřídíte svoji žádost

Zajímá vás stav řešení pojistné události nebo jen potřebujete změnit údaje ve své smlouvě? Některé požadavky snadno vyřídíte sami v Klientské zóně, k něčemu ale potřebujeme váš podpis, a proto se musíte zastavit na některé z našich poboček. 

TYP ŽÁDOSTI POBOČKA KLIENTSKÁ ZÓNA WEB TELEFON / EMAIL KORESPONDENČNĚ POZNÁMKA
sjednat nové pojištění ANO ANO ANO ANO  
Informace o pojistné smlouvě ANO ANO ANO

– 

 
Změnit jméno, příjmení, titul ANO ANO ANO

ANO

 
změnit korespondenční adresu ANO ANO ANO

ANO

 
Změnit adresu trvalého bydliště aNO ANO ANO

ANO

 
změnit telefon ANO ANO ANO ANO

ANO

 
Změnit email ANO ANO ANO ANO ANO  
Změnit frekvenci plateb ANO ANO ANO  
Změnit formu plateb ANO ANO ANO ANO Přes telefon nezměníte formu SINK (souhlas s inkasem).
Změnit účastníky ve smlouvě ANO ANO ANO  
Nahlásit škodu ANO ANO ANO ANO ANO  
Informace o stavu likvidace škody ANO ANO ANO ANO ANO  
Vrátit přeplatek z pojistné smlouvy ANO ANO ANO Telefon – při vratce stejným způsobem, jakým byla platba doručena.
Potvrdit závazek ke smlouvě ANO  
Vytisknout zelenou kartu, nebo ji získat v el. podobě ANO ANO Kartu vám vytiskneme na pobočce, ale také vám ji můžeme poslat v elektronické podobě. 
Zaplatit pojistné ANO ANO Klientská zóna – prostřednictvím služby Platba24, Apple Pay, Google Pay nebo platební kartou.
Ukončit pojištění ANO ANO  

 

Nenašli jste potřebnou informaci? Neváhejte nám zavolat (957 105 105) nebo napsat (info@koop.cz).