Vážení klienti, omlouváme se za možné výpadky webu v průběhu 19. 12. až 20. 12. z důvodu rozsáhlých úprav webových stránek.

x
Tisková zpráva

Pojišťovna České spořitelny je klientsky nejpřívětivější životní pojišťovnou 2018, Kooperativa je druhá

30.10.2018

Pojišťovna České spořitelny (PČS) získala v prestižním výzkumu Nejlepší pojišťovna 2018 první místo v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna 2018 a Kooperativa skončila v této kategorii na 2. místě.  PČS zároveň získala bronz v kategorii Nejlepší životní pojišťovna 2018. Ocenění převzal dne 30. října 2018 na slavnostním vyhlášení výsledků v prostorách České národní banky Martin Diviš, předseda představenstva Pojišťovny České spořitelny a předseda představenstva Kooperativy.

„Naše pojištění klientům přináší finanční jistotu v případě vážných životních situací. Chceme proto, aby pro ně byly naše služby ty nejlepší. Jsem tedy rád, že titul klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna 2018 tento cíl potvrzuje. V souvislosti s fúzí se sesterskou pojišťovnou Kooperativa, která je v letošním výzkumu druhou klientsky nejpřívětivější životní pojišťovnou, máme našlápnuto do společné budoucnosti tou nejlepší možnou cestou – přívětivou pro naše klienty,“ říká Martin Diviš, předseda představenstva Pojišťovny České spořitelny a předseda představenstva Kooperativy.

Pojišťovny jsou v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna 2018 hodnocené podle kritérií z pohledu klienta. Těmi jsou výše pojistného, poskytované produkty a služby, dostupnost a komunikace s klientem.

Podrobnosti o výsledcích najdete zde.

Vyhlašovatelem výzkumu Nejlepší banka 2018 a Nejlepší pojišťovna 2018 jsou Hospodářské noviny. Ceny byly letos vyhlášeny již podesáté. Prvenství získává ta banka a pojišťovna, která dokáže klientům nabídnout nejvýhodnější produkty a služby, kvalitně s nimi komunikuje, je pro ně dostupná a současně vykazuje dobré hospodářské výsledky, které svědčí o její stabilitě a přínosu pro majitele (akcionáře). Projekt má za cíl podpořit rozvoj bankovního a pojišťovacího sektoru, poskytnout veřejnosti ucelený obraz o finančním trhu a pomoci jí se snadněji zorientovat v produktech a službách, které finanční instituce nabízejí.