Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.

Dočasné omezení provozu infolinky

Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření nemoci Covid-19 a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Děkujeme za pochopení.

Co dělat, když chci upravit pojištění osob?

Vždy existuje možnost, jak pojištění upravit podle vašich aktuálních potřeb. Ať už je to změnou existujícího pojištění, nebo jeho náhradou za novější, modernější pojištění. Není tedy nutné pojištění rušit a sjednávat nové. Pomocnou ruku vám v takovém případě rádi nabídnou naši přepážkoví pracovníci.

Administrativní změny (změna trvalé či kontaktní adresy, telefonního čísla apod.) můžete nahlásit sami jak prostřednictvím služby KOOPORTÁL, tak vyplněním příslušného formuláře a jeho zasláním na naši korespondenční adresu.

[Pojištění]