Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Kooperativa
|Tiskové zprávy

Podzim je u Kooperativy ve znamení životního pojištění

Po představení nového produktu životního pojištění NA PŘÁNÍ, spustila Kooperativa v říjnu také reklamní kampaň. Místo obvyklé podzimní automobilové komunikace se zaměřila právě na životní pojištění.

„V milém, 30 vteřinovém spotu chceme upozornit na nevyzpytatelnost lidského bytí. Lidskou formou odvyprávět skutečný příběh z rodinného života, kdy i nevinný hec a nutnost nezklamat své nejbližší, může skončit velkou výzvou. Našim cílem je přimět lidi zapřemýšlet nad situacemi, které zažívají a vzbudit tak zájem o životní pojištění, protože nikdy nevíte, jakým výzvám či životním situacím budete vystaveni,“ představuje hlavní komunikační kanál Jindřich Skrip, ředitel Úseku marketingu v pojišťovně Kooperativa.

Kooperativa pokračuje v komunikační linii NEDOŘEČENO – dotvoření konce příběhu je na každém z nás. Příběh je podepsán již standardně „Kooperativa, pojišťovna pro život jaký je“.

Kooperativa kampaň spustila dne 10. října, a to nejen na pobočkách, ale také v televizi a na internetu. Až do prosince se bude objevovat jeden 30 vteřinový spot a čtyři varianty sponzorských vzkazů na všech českých komerčních televizních kanálech. „V online prostředí využijeme možnosti videospotů, bannerové a PPC reklamy. Kombinujeme variaci video formátů a typografie,“ doplňuje výběr médií Jindřich Skrip.

Aktuální verze spotů jsou k vidění zde:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLxRiLZCG3wxM8nakvhjInQOdd9aJ6EaAS

Produkce: We Are Ginger, média: Attention Media