Vážení klienti, aktuálně se potýkáme s technickými problémy na straně poskytovatele e-mailového řešení. Z tohoto důvodu budou Vaše e-mailové požadavky zpracovány se zpožděním. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

Vážení klienti, od pondělí 23. 11. se na Vás těšíme na našich pobočkách v nové otevírací době. Před návštěvou pobočky si prosím ověřte na webu koop.cz případně telefonicky, zda je Vámi vybraná pobočka pro klienty dostupná a v jakém čase. Můžete nadále využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Těšíme se na Vaši návštěvu!

Buďte s námi v e-kontaktu

Elektronicky s námi vyřešíte spoustu věcí. Vyberte si, zda chcete informace dostávat přes SMS nebo e–mailem.

Jak na to

Ozvěte se nám na zákaznickou linku, napište na info@koop.cz nebo si kontakty změňte sami v Kooportálu.

Sdělit nám e–kontakt stačí jen na jedné smlouvě, automaticky s vámi budeme komunikovat touto formou i u dalších pojištění. Již vám nebudeme posílat papírovou složenku, ale údaje k platbě dostanete e–mailem nebo SMSkou.

Telefonní čísla, ze kterých posíláme SMS:

T–Mobile 736 305 667
O2 606 999 090
Vodafone 778 467 040

Uvedená telefonní čísla jsou využívána pro kontaktování našich klientů za účelem následné klientské péče, neslouží pro obchodní či marketingové kampaně: 515 534 767 a 910 124 483.