Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Kooperativa

Zdravotní a sociální infolinka MAJÁK

Občas nemusíte dobře pochopit svého lékaře a nechce se vám volat mu s dotazy. Někdy potřebujete znát i názor dalšího lékaře na stejnou věc. A pokud se ke zdravotním problémům přidají i otázky ze složité sociální problematiky, není nad to mít se kam obrátit pro rychlou a přesnou informaci.
MÁM ZÁJEM
  • Clovek FLEXI
    Ušetří čas při orientaci ve složité problematice

    Orientace ve složitém systému sociální péče není jednoduchá.

  • Strom FLEXI
    Unikátní spojení zdravotní a sociální problematiky

    Když máte dotaz o zdraví nebo nároku na sociální péči.

  • Notebook
    Podá zaručeně správné a aktuální informace

    Je dobré dostat informace od zasvěcených odborníků.

  • Rodina FLEXI ICON.svg
    Neomezené nonstop využívání celou rodinou

    Kdokoli z rodiny, 24 h denně.

Více o zdravotní a sociální infolince MAJÁK

Vyznat se ve složitém systému sociální péče, na co máte nárok a kolik za to zaplatíte, vyžaduje spoustu času. Infolinka vám ušetří náročné pátrání a rychle pomůže najít dobré řešení. Využijte služby lékaře na telefonu.

Lze sjednat v rámci pojištění Životní pojištění FLEXI, Rizikové životní pojištění FLEXINA PŘÁNÍ, FLEXI životní pojištění a FLEXI rizikové životní pojištění.

Jak funguje infolinka MAJÁK

Na infolince dostanete odpovědi na dotazy ze zdravotní oblasti, jako jsou např.: 

  • Co vlastně znamená ta moje diagnóza? Opravdu musím na operaci? Nedá se to léčit jinak?
  • Dvouletá vnučka má vysokou horečku a zvrací, mám s ní jet okamžitě do nemocnice?
  • Dědeček byl zmatený a teď velmi tvrdě spí, nejde ho vzbudit. Máme ho nechat spát, je to v pořádku?
  • Kde je nejbližší otevřená lékárna?

V sociální oblasti vám na infolince poradíme např. s těmito problémy:

  • Na jaké příspěvky mám nárok? Služby, které teď musím využívat, ze svého nezaplatím.
  • Kde si mám o příspěvek požádat a kdy ho dostanu? Co musím k žádosti přiložit?
  • Je možné, aby za mnou chodil lékař nebo sestra domů, když k nim nedojdu? Kolik za to budu platit?
  • A kdo mi doma pomůže s úklidem, hygienou, vařením, když už to bez pomoci nedokážu?
  • Dá se někde zapůjčit pomůcka, kterou budu potřebovat jen pár měsíců a nechce se mi ji kupovat?
Výhody infolinky
  • unikátní spojení zdravotní a sociální problematiky
  • ušetří mnoho času při orientaci ve složité problematice
  • podá zaručeně správné a aktuální informace
  • nonstop provoz, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • služba pro celou rodinu, mladé i staré
  • volat mohou všichni bez ohledu na to, kdo službu sjednal
  • počet hovorů je neomezený
Kam volat

Máte-li dotaz ze zdravotní nebo sociální oblasti, volejte infolinku GLOBAL ASSISTANCE: +420 266 799 830.

Mějte prosím připraveno číslo pojistné smlouvy, ke které byla služba MAJÁK sjednána. 

Rádi vám poradíme nebo pomůžeme sjednat pojištění