Zdravotní a sociální infolinka MAJÁK

Ušetří čas při orientaci ve složité problematice

Orientace ve složitém systému sociální péče není jednoduchá.

Podá zaručeně správné a aktuální informace

Je dobré dostat informace od zasvěcených odborníků.

Unikátní spojení zdravotní a sociální problematiky

Když máte dotaz o zdraví nebo nároku na sociální péči.

Neomezené non-stop využívání celou rodinou

Kdokoli z rodiny,
24 h denně.

K čemu je dobré sjednat si služby zdravotní a sociální infolinky MAJÁK

Občas nemusíte dobře pochopit svého lékaře a nechce se vám volat mu s dotazy. Někdy potřebujete znát i názor dalšího lékaře na stejnou věc. A pokud se ke zdravotním problémům přidají i otázky ze složité sociální problematiky, není nad to mít se kam obrátit pro rychlou a přesnou informaci. Vyznat se ve složitém systému sociální péče, na co máte nárok a kolik za to zaplatíte, vyžaduje spoustu času. Infolinka vám ušetří náročné pátrání a rychle pomůže najít dobré řešení. 

Lze sjednat v rámci pojištění NA PŘÁNÍ a FLEXI RIZIKOVÉ ŽIVOTNÍ POJIŠTĚNÍ.

Jak funguje infolinka MAJÁK

Na infolince dostanete odpovědi na dotazy ze zdravotní oblasti, jako jsou např.: 

  • Co vlastně znamená ta moje diagnóza? Opravdu musím na operaci? Nedá se to léčit jinak?
  • Dvouletá vnučka má vysokou horečku a zvrací, mám s ní jet okamžitě do nemocnice?
  • Dědeček byl zmatený a teď velmi tvrdě spí, nejde ho vzbudit. Máme ho nechat spát, je to v pořádku? 
  • Kde je nejbližší otevřená lékárna?

V sociální oblasti vám na infolince poradíme např. s těmito problémy:  

  • Na jaké příspěvky mám nárok? Služby, které teď musím využívat, ze svého nezaplatím.
  • Kde si mám o příspěvek požádat a kdy ho dostanu? Co musím k žádosti přiložit?
  • Je možné, aby za mnou chodil lékař nebo sestra domů, když k nim nedojdu? Kolik za to budu platit? 
  • A kdo mi doma pomůže s úklidem, hygienou, vařením, když už to bez pomoci nedokážu?
  • Dá se někde zapůjčit pomůcka, kterou budu potřebovat jen pár měsíců a nechce se mi ji kupovat?

Výhody infolinky

  • unikátní spojení zdravotní a sociální problematiky
  • ušetří mnoho času při orientaci ve složité problematice
  • podá zaručeně správné a aktuální informace
  • non-stop provoz, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • služba pro celou rodinu, mladé i staré
  • volat mohou všichni bez ohledu na to, kdo službu sjednal
  • počet hovorů je neomezený

Kam volat

Máte-li dotaz ze zdravotní nebo sociální oblasti, volejte infolinku GLOBAL ASSISTANCE: +420 266 799 830.

Mějte prosím připraveno číslo pojistné smlouvy, ke které byla služba MAJÁK sjednána.