Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření koronaviru a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin. Děkujeme za pochopení.

Vážení klienti, od pondělí 23. 11. se na Vás těšíme na našich pobočkách v nové otevírací době. Před návštěvou pobočky si prosím ověřte na webu koop.cz případně telefonicky, zda je Vámi vybraná pobočka pro klienty dostupná a v jakém čase. Můžete nadále využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek nebo na infolince 957 105 105. Těšíme se na Vaši návštěvu!

STORNO zájezdu, stornopoplatky

Pomůže vám v případě, kdy musíte zrušit zájezd, ubytování nebo letenku.

K čemu je dobré pojištění STORNO zájezdu, stornopoplatků

Pojištění oceníte, pokud jste si koupili zájezd dlouho dopředu, a nakonec musíte dovolenou neplánovaně zrušit. Pojištění kryje až 80 % storno poplatku, který musíte cestovní kanceláři vyplatit. Díky pojištění tak dostanete peníze zpět a už můžete začít vybírat novou dovolenou.

Chci pojištění

Co všechno pojištění obsahuje

Pojištění se sjednává pro případ zrušení cesty.

  • pojištěným z jakéhokoliv prokazatelného důvodu
  • organizátorem cesty z důvodu, jako je přírodní katastrofa, havárie, teroristický útok apod
  • a také pro případy, kdy jste kvůli výše uvedeným důvodům nuceni v zahraničí vynaložit nezbytné náklady na stravu, úschovu zavazadel, ubytování apod.

Jaké jsou podmínky?

Pojištění STORNO lze sjednat nejpozději do 3 pracovních dnů po zaplacení zájezdu, letenky nebo jiné služby.

Kolik to stojí

Za pojištění zaplatíte 3 % z ceny zájezdu. Maximální cena zájezdu může být 75 000 Kč za osobu.

Chci pojištění

Dokumenty k pojištění

Informace pro klienta
Pojistné podmínky pro cestovní pojištění KOLUMBUS, KOLUMBUS ABONENT a KOLUMBUS ABONENT RODINA (M-750/18)
Informační dokument o pojistném produktu – Cestovní pojištění
Výukový materiál pro Pojistníka