Poskytneme vám asistenci při problémech v letecké dopravě v těchto případech:
- váš let měl zpoždění o více než 3 hodiny
- váš let byl zrušen
- byl vám odepřen nástup na palubu
- v důsledku zpoždění letu jste zmeškali navazující let
- byla vám snížena dopravní třída
V případě letecké nepravidelnosti vám pomůžeme prostřednictvím našeho smluvního partnera zajistit vaše nároky vůči letecké společnosti, a to v následujícím rozsahu:
- bude vám poskytnuta telefonická konzultace k základním možnostem řešení v souvislosti s leteckou nepravidelností, zejm. poskytnutí nezbytných informací o vašich právech jako cestujícího v aktuální situaci, na daném letišti,
- uplatnění vašeho nároku vyplývajícího z příslušného nařízení EU v souvislosti s leteckou nepravidelností vůči leteckému přepravci; předpokladem je uzavření příkazní smlouvy mezi vámi a poskytovatelem asistence.
Uhradíme Vám až 16 500 Kč. Poskytovateli asistence náleží odměna ve výši 19 % z částky kompenzace, kterou pro vás za leteckou nepravidelnost vymohl po leteckém přepravci.
Nárok na poskytnutí služby můžete uplatnit na následujících kontaktech:
- koop@click2claim.eu
- infolinka Click2Claim: +420 226 258 015