Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření koronaviru a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin. Děkujeme za pochopení.

Vážení klienti, od pondělí 23. 11. se na Vás těšíme na našich pobočkách v nové otevírací době. Před návštěvou pobočky si prosím ověřte na webu koop.cz případně telefonicky, zda je Vámi vybraná pobočka pro klienty dostupná a v jakém čase. Můžete nadále využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek nebo na infolince 957 105 105. Těšíme se na Vaši návštěvu!

Zavolejte nám

Když potřebujete poradit nebo nahlásit škodu.

Zákaznická linka

+420 957 105 105

Na zákaznické lince jsme na příjmu:

Po – Pá od 8 do 17 hod.
So – Ne dočasně mimo provoz

Nové pojištění sjednáváme v pracovní dny od 8 do 17 hod.

Pokud se chcete zeptat na vaše pojištění, pomůže nám, když budete znát číslo smlouvy. Informace ke smlouvě můžeme sdělit pouze pojistníkovi. Děkujeme za pochopení.

(Cena hovoru je stejná, jako na kterékoliv jiné číslo v ČR dle vašeho tarifu.)

neslysici

Online přepis pro klienty s postižením sluchu

Služba je poskytována s cílem zprostředkovat převod mluvené informace na textovou při komunikaci mezi pracovníkem pojišťovny a klientem se sluchovým handicapem prostřednictvím vyhrazené webové stránky a standardních webových prohlížečů.

Přejít na online přepis

Non-stop linka Global Assistance

+420 1220

+420 266 799 779 (ze zahraničí)

Non-stop asistenční služba pro případ, že potřebujete

  • odtah vozidla v případě poruchy
  • domácí asistenci
  • zdravotní asistenci MediKompas

+420 266 799 830

Non-stop infolinka pro celou rodinu

  • zdravotní a sociální infolinka MAJÁK

Více o Global Assistance

TIP

Nahlaste svou škodu on-line. Budete tak mít přehled o tom, v jaké fázi řešení se vaše škoda právě nachází.