Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření koronaviru a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin. Děkujeme za pochopení.

Vážení klienti, od pondělí 23. 11. se na Vás těšíme na našich pobočkách v nové otevírací době. Před návštěvou pobočky si prosím ověřte na webu koop.cz případně telefonicky, zda je Vámi vybraná pobočka pro klienty dostupná a v jakém čase. Můžete nadále využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek nebo na infolince 957 105 105. Těšíme se na Vaši návštěvu!

Výběrové řízení

Průběh a délka výběrového řízení se liší podle typu obsazované pozice.

Jak výběrové řízení probíhá

  1. Do výběrového řízení se přihlásíte zasláním strukturovaného životopisu přes odpovědní formulář.
  2. Když váš profesní profil bude odpovídat potřebám hledané pozice, kontaktujeme vás s pozvánkou na první kolo výběrového řízení, které má nejčastěji formu osobního pohovoru. Kromě personalisty se v některých případech setkáte i s potenciálním přímým nadřízeným.
  3. Nejvhodnější uchazeče pozveme do druhého kola, které může mít formu skupinového výběrového řízení, tzv. assessment centre. Využíváme ho na některé typy pozic. Jindy vás můžeme vyzvat k vyplnění odborných testů, dotazníků zaměřených na profesně–osobnostní profil nebo k vypracování případové studie.
  4. U manažerských a některých specializovaných pozic se ve finálním kole setkáte i s nadřízeným budoucího nadřízeného.
  5. Když uspějete, obdržíte pracovní nabídku.